Beyonce - check on it

Jag sitter här när jag egentligen borde packa min väska göra mig iordning & en massa annat för jag ska till pappa iefter middag, ja eller efter matte har varit här, & han slutar ju där vid 12 någongång. Så jag kanske ska ta mig ikragen & styra upp mig själv medans jag väntar på honom. Jag har även hunnit med nu på morgonen att göra min läxa i teorin som jag fick sist som jag ska ha gjort tills på måndag.
Kalla mig bokmal men jag är det, jag läste ut "om jag kunde drömma igår". Faktiskt en väldigt bra bok, tog mig bara 23 - 01.30 så var boken utläst. Nu ska jag bara se filmen för den har jag inte sett än. Så det ska bli ändring på det.
Det är dop för kevin imorgon & jag har sett de sötaste kortet på hon ÄVER han är så söt att man bara vill äta upp honom. Helt klart den sötaste bäääbisen på länge!. jag ska nog fråga simon om jag kan få honom, fast jag tror ju som inte det men kan ju alltid försöka ;)..

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0