Bing crosby - It's been a long, long time

Gick omkring på stan med Johanna idag trevligt trevligt. Hitta massa sjuka saker i teknik magasinets tidning. Letade papper till projektet men får väl se om datateknikerna på skolan har något sånt & man kan få kanske, annars måste vi köpa.
Men en rätt kvar att laga det ska väl gå bra kanske?. får väl hoppas frågan är bara vad jag vill göra för något...

Sen kommer även min bardomskompis Sandra upp imorgon, hon flyttade ifrån fina Umeå när vi gick 6;an kanske. länge sen var det iaf. få träffa henne skulle vara väldigt kul.

20.10
Jag har suttit i en timme idag & pluggat matte ekvationer. jävla helvete! jag blir ju tokig på det, ena stunden går det bra sen går det åt skogen lika fort. jag förstår inte varför man ska ha det!. jag tycker inte alls om det, men jag ska plugga & jag ska fan klara det där jävla provet annars blir jag väldigt arg.. Får bara nöta Ullis sa att jag skulle ringa min broder som är så duktig på matte, men han har ju inte tid för sin syster nu när han flyttat längre så det är ju liksom inte lönt att ringa honom. Ber jag matte om hjälp får jag bara höra "kom hit då" men borde va han som kommer till mig för att hjälpa mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Väldigt länge sedan var det :S men det skulle defenitiv vara skit kul och träffas nu när jag kommer upp :D som sagt, har ju ditt nr så jag lovar att jag ska höra av mig så det blir av :D

2009-03-04 @ 17:28:54
URL: http://sandraakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0