christina aguilera feat missy elliott - car wash

Jag hängde med matte igår på carstedts för att han skulle tvätta bilen & så, jag typ fine jag följer med kan väl inte bli så farligt tänkte jag, Medans matte stod & tvätta bilen gick jag runt bland bilarna & kollade, jag har självklart hittat MIN bil! den är bara så snygg!
Sen så hann jag till & med gå vilse där också!. jag är fan bäst!, men har man aldrig gått runt där så är de ju inte så svårt att hamna vilse.
efter matte tvättat bilen for vi till verkstaden & skulle fixa typ rost vad vet jag om bilar?, jag blev iaf nästan döv tack vare den dära lufttrycken han använde, slog helt klart lock för öronen. Efter jag har gått omkring på Carstedts i några timmar & flera varv så satte jag mig i bilen & spelade musik & sjöng för matte, hur vackert som helst, han hissade iaf upp mig väldigt högt upp i luften & där fick jag sitta, tackade jag iaf inte nej till.
Sen hem & sova jag var överlycklig!. Under tiden melodifestivalen var uppdaterade Johanna mig om hur det gick & hur vi tyckte det skulle gå.

Min bror kommer bli en jävla brat nere i stockholm! jag prata med han igår & han prata precis som en, detta är fan hemskt inte bra!

      
Hur frän som helst!           tvätta bil!                      bilhall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jordu, världens minsta toalett också!

2009-03-08 @ 16:34:04
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0