ck - dixie

Johanna bjöd på middag igår, mycket trevligt.
fick raclette har aldrig ätit det men gott var de iaf!.
Jag åkte ner lite tidigare för att hjälpa henne & göra iordning & vad jag förstår så var det uppskattat.
Vi såg lite robinson, ja dom har ju varit bättre dom förra åren nu var de ju bara sjukt..
Sen spelades de barn charader jag var tidtagaren. Jag skratta så jag grina, men tillslut höll jag på somna på Johannas bord då gick de utför..
Blev att åka till ersmark & så & ba mööös.
Blev även att hoppa på adam imorse men de gillas starkt, han hade inte så mycket att säga till om. Innebandy match blev de även gick ändå inte så dåligt tycker jag 4 - 4 är ju inte illa pinkat.

Tack för en bra kväll brudar!

Kommentarer
Postat av: Rydell

tack själv! :D

2009-03-22 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0