Everlast - white trash beautiful

När jag vaknade imorse fick jag veta vad som hade hänt varför lillebror var så arg inatt när han kom in & prata med mig.
Dock sov jag inte så jätte många timmar inatt men det ska jag nog kunna ordna kommer somna bara på ett litet tag om jag lägger ifrån mig datorn.
Att du orka liksom, han har inget otalt med henne & så ju. Men jag vet inte ens vad som hände. Men jag tycker att allt verkar vara sjukt, men bröder kan ju bråka..
Åkte med pappa & dom till maxi & handla. Min älskade pojkvän ville inte var ensam så jag sa att jag kunde komma & vara med honom. så han hämtade mig på maxi & är sitter jag nu, har dampat lite på internet för de stänger av sig hela tiden.. För att dom har hett sönder sitt eget & går in på någon annans som bögar sig, Matte ligger & ser på något motorskit på tv, jag fattar ingenting. Så jag ska lägga mig & läsa "Innan jag dör". sen ska jag även se filmen jag lånade av Johanna Slumdog millionare eller något åt det hållet heter den iaf.. vet inte om jag stavade rätt.

18.00
Matte ligger & sover, jag ser sista perioden i hockeyn Hv71 - Frölunda. Hv leder med 4 - 1. Måste nog kanske börja med maten också, Men ska väcka matte före. Tänker inte göra allt själv, han ska också få hjälpa till. Dock så kommer det sluta med att jag gör allting. Jag har även läst ut boken "innan jag dör". Den var mycket bra, jag tycker att alla som tycker om att läsa ska ta sig för  göra det..

Nu väcka matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0