fall out boy - beat it

Var på arbetsförmedlingen igår med Johanna sen åkte jag till ersmark & var med matte, kommer dit så är de ju låst & adam kommer & öppnar då ska ungen putta ut mig igen när jag kliver in det är snällt, låg & såg på hockey, jag kan kolla ett tag men inte för länge, jag blev rastlös efter ett tag då var det inte alls kul...
Natten var inte alls kul, jag vakna några gånger sista gången jag vakna var väl klockan 5, kunde inte somna om förrens 6 & då hade jag varit väldigt elak med matte för han som ville ligga & hålla om mig & jag bara tryckte honom ifrån mig. När jag väl somna vakna jag igen där vid 7 & de kändes inte alls som om jag hade sovit. tur somnar man om & sover till 9 då pär & adam ska till vindeln för att åka slalom. Simon kom senare för han & matte skulle köra skoter till vindeln.
Simon ska alltid bråkas med mig jag förstår inte det, denna gång sa han att jag skulle ha tagit körkortet när jag var 47 mycket elakt, Sen har han även en förkärlek & kalla mig kerstin. förstår inte den grejen..

ha en bra fredag för de ska jag ha med lite pluggande av teori & matte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0