Flobots - happy together

Sol & slask är inte alls bra! jag blir dyblöt om fötterna & de gillas inte alls.
Projektredovisningen gick väl ändå helt okej, fanns väl vissa som var bättre än andra
en blev en hel träslöjdslektion det var lite små drygt där var de bara en som prata & den andra sa väl kanske 2 ord.
Men annars så var dagen bra sluta tidigt är alltid bra.
jag står där fint i klassrummet & krille kommer & lyfter upp mig bara sådär jag förstod ingenting förrens jag var uppe i luften. Sen vill shorty kidnappa mig också den pojken har en livlig fantasi iaf..
Sen ner på stan & där träffade jag Antonia & Kevin, kevin var på ett bra humör idag låg & skratta när man prata med honom & drog i fingret. Alltid lika trevligt & träffa dom & kevin blir ju bara större & större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0