Grease - Cool rider

Jag var inte alls aktiv igår när vi tränade jag & matte, jag rörde benen lite grann sen satt jag bara & chillade & gjorde ingenting alls.
Sen åkte jag till ersmark för att sova där, Men dock så skulle matte ha mig & se en film som hette typ seven pounds men jag ville inte alls se den & den var bara allmänt konstigt. Tog fan halva filmen innan jag fattade vad den handla om.. Ändå la jag mig & halv sov vakna när adam kom hem från träning & pär frågade om han fick åka med mig & matte till skolan.
Tur ungen är ledig från idag, jag vill också.. Men icket, jag ska ha skola två dagar till..
Denna dag kommer att bli mycket lång, vakna 20 i 7 & kunde inte alls somna om, tur jag har en snäll pojkvän som gick & hämta alvedon åt mig för jag gnällde över att jag hade ont.
Nu sitter jag på svenskan & ska skriva något om vad jag ska göra efter jag gått ut skolan men det vet jag inte så...
Prov ska jag göra om en stund också, jag vill inte.. De kommer inte alls gå bra för mig..

Jag måste göra om allt i trafikant för att få G. Jaja, får väl se hur det ska sluta, känns lite surt men, måste man så måste man.

Jaha då slutar man väl halv 6 idag då, jag är inte taggad alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0