heat - 1000 miles

Jag vet inte alls hur svenska folket tänker. Emma frågade iaf "jaha mamma vart ska vi flytta nu?" när opera sångerskan vann.  Var iaf mycket bättre än snälla snälla, den människan borde inte få visas på tv. de är ju en skam!...
Lillebror lillebror, tycker inte alls om när du är så här. jag tycker så synd om dig. Att se dig ledsen är ingenting jag tycker om. & jag är så hjälplös när det väl kommer till kritan..

Jippi idag får jag tillbaka min nyckel som min käre mattias tog av mig i fredags så nu får jag ju träffa honom ikväll bara för de kan ju inte bli bättre, bara jag får tag i honom då, brukar ju gå så där. & så anklagar han mig att de är mitt fel att han inte har nå pengar då skulle han bara ringt en signal & inte 4! inte smart.
Nu ska jag fortsätta med min braiga frukost GOOODIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0