Just D - tre gringos

Det blev att åka till Ersmark igår, mycket trevligt, kände att det var helt fel person som svarade i mattes telefon när jag ringde. "Hej Johanna det är Pär". Då blev jag helt stäld, men det var lite roligt faktiskt, han berätta att matte glömt mobilen på jobbet, så smart pojkvän har jag. fick prata med honom en stund, sen som tur var fick jag ju iaf tag på matte så vi kom fram till att jag skulle till honom.
Så i morse blev jag väckt 7 för att han börja 8, sen somnar jag & han kommer tillbaka för att han hade varit & hämtat adam som varit på lan i typ två dagar. Så då kommer han & hoppar på mig & frågar "sover du?" klart som fan att jag sover!. Men sen fick jag sova tills han kom hem på lunch igen sen vare bara att äta med honom. Stod & tittade på Adam när han låg & sov  soffan, vad har han gjort med håret, allt är borta! han som hade så fint hår, jag blir ju lite ledsen iögat på honom nu när han gjort så där. & matte berättar att han också tänkt snagga sig & jag höll på dö. Det är ju inte så jätte snyggt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0