Lady gaga - lovegame

SOOOL!
de kan inte bli bättre, humöret är på topp för att solen är framme
sitter nu i skolan & gör redovisningen för projektet. kommer gå så bra så.. eller inte, jag vill inte alls, men jag tror nog att vi ska kunna fixa det hela. Sandra pratar nu med sin mamma om att skicka våran kalender åt oss men jag vet inte hur de går för henne, men vi ska nog få det att funka iaf.
Svenskan gör vi ingenting alls på eller redovisningen men vi tar de med en nypa salt.
Universitet imorgon men det ska inte jag på. jag har körning & ska göra någon bana som man får göra på halkbanan..

Ska sitta & hålla matte sällskap idag när han tränar för jag vägrade träna idag jag ska plugga lite teori istället hade jag tänkt mig läsa den där jävla boken som jag måste göra men det ska nog gå jätte bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0