lady gaga - summerboy

Mattes dator har det nya msn & det bara bögar sig, allt är helt fel & det ska inte alls se ut som det gör jag tycker inte alls om det nya, jag är glad att jag har kvar de gamla på min dator mycket bättre & ser inte så fult ut heller..
jag fick ju iaf sova ett tag till när jag gick & la mig, nu ska jag bara vänta på att tiden ska gå & så ska jag fara med bussen. har jag tur så har matte kommit hem då, för han slutar om typ 25 min eller något åt det hållet så då kanske jag får träffa honom innan jag åker för att hänga med johanna!
annars träffas han & jag imorgon kväll då han hämtar mig i obbola..

17.00
Träffade upp Johanna på stan, gick runt lite medans vi väntade på att hon skulle till optikern, så där satt jag & vänta på henne, sen blev de fika på NK. mycket trevligt. När jag kom hem upptäckte jag att jag hade fetaste jävla blåsan på hälen efter mina nya skor JUST LÖÖVLY! ont somfan gör de iaf. men nya skor ska ju alltid böga sig.. Men tur jag har mormor som har en massa saker som hon kan plåstra om en. Hennes kök ser ju bara roligt ut inga skåpluckor längre eller någonting dom ska göra om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0