Ludd3 - Glädje

Provet gick väl si så där.. Ska iaf få komplettera det som saknades behöver inte alls göra om hela.
Men då suger det att jag går ut på praktik på måndag & inte kommer att vara tillbaka på skolan förrens i maj någon gång. Fråga mig inte när för jag vet bara att jag har 7 veckor & börjar på måndag. Men det ska väl fixa sig det också, klarar jag nästa prov också så har jag G i matte A! Jag är så stolt över mig själv!,
Shorty fick knäcka min rygg idag för jag hade jätte ont vid skuldran, men tyvärr så har de inte alls blivit bättre men de är inte värre heller. Jag har väl en låsning, skulle inte förvåna mig brukar få de lite nu & då.
Tydligen var min soppa mycket godare en krilles idag, & jag som inte ens äter svamp, fan va jag är bra!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0