Madcon - Beggin'

Jag sitter nu i ersmark, jag frågar mig själv varför jag är vaken, jag ska nog gå & lägga mig igen tror jag. Jag satt & försökte mig på lite matte igår men de gick inte alls för jag förstår verkligen inte vad det är jag ska göra, jag kastade iväg boken & matte bara kollade på mig. Ja jag blev arg & frustrerad då åker boken i golvet mycket bättre tycker jag.
Träffa Johanna sen efter hon slutat & kanske ta en fika eller så, jag tyckte att vi kunde göra de & de tyckte hon lät som en bra idé. Jag bara älskar att umgås med den flickan hon förstår mig bättre än någon annan. Tack för dig.
Imorgon bjuder johanna på middag i obbola & det kan inte bli mer än trevligt.
Jag sitter & kollar ut genom mattes tvrusms fönster & jag är omringad av snö, all snö som ramlat ner från taket täcker ju halva fönstrerna. det är sinnes så mycket snö dom har på gården, Men nu är allt sånt påväg bort får jag väl hoppas..

Igår när vi for från Intersport så krockade vi, tur att de inte gick så fort iaf & att ingen blev skadad. Hon kom i sån fart & såg inte mamma & vi körde ut för vi hade inte sett henne heller så de tog lite grann, så nu är alla ljus på högersida fram trasiga, men vad ska man göra?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0