Praktik dag 1

Idag är de min första dag på Ängen, Jag tror nog att de kommer bli bra & kul kanske.
Jag börjar klockan 3 sen får jag se hur länge jag ska jobba, till 9 kanske jag har ingen aning.
ska iaf prata med dom om dag & kväll & påsken & så.. Men det ska nog blir bra.

Ikväll får ni kanske veta mer om min dag..


22.00
Jag slutade för en timme sen, Jag fick mig en pizza & ta med hem, mycket gott!.
Dagen har varit helt okej, dock kommer jag inte ha något liv i 3 veckor, jag jobbar kväll
i tre veckor.. Men det ska nog gå bra de. Abstinensen efter min mattias kommer vara nådig
efter dom veckorna, Det är bara att se upp. Fast jag får väl säkert träffa honom ändå men inte så ofta.
Vi får helt enkelt se. Sen får jag se hur de blir med påsklov & allt sånt där, jag vill verkligen ha det.
Men min dag har iaf varit bra. (förutom att jag var yber nära på att svimma.)

Kommentarer
Postat av: sandraaa

OFTA DU FÅR ME DIG EN PIZZA JÄVEL! ;O

2009-04-01 @ 08:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0