Star Pilots - Higher

Jag satte mig här när jag vakna för ajg ville ha någonting att göra & kom & tänka på att jag kunde sätta mig & se lite oth & gossip. Men självklart så fanns de inte ute på sidan så då får jag väl hitta på någonting annat istället & göra. får helt enkelt kolla om de kommit när jag slutat från skolan.
För övrigt har jag 2 timmar att fördriva tills jag ska åka till skolan, Jippi!..

GRATTIS ANDREAS MIN GAMLE VÄN på 21 års dagen!


13.00
Att sitta & skriva på svenskan med en dator är ingen höjdare jag gör allt annat som jag inte ska göra & det är liv i en datasal. Men sen är det alltid svårt att börja, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva eller hur jag ska skriva. jag behöver hjälp!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0