Ted Gärdestad - För kärlekens skull

Jag var tvungen att se hockey igår, jag var tvungen att se fotboll sverige - portugal.
Efter 7 minuter var jag äckligt rastlös. Jag la mig i mattes knä & där somna jag, vakna väl kanske halv elva sen somna jag om & sov till halv 12 då vakna jag & då gick vi & la oss. skönt..
Städade huset idag för mattes päron skulle komma hem, sen skjutsade han hem mig, jag tycker han är elak. Jag får inte se hans match. För han spelar tydligen sämre om jag är där. Jävla elakt.
Jag tog mig tid när jag kom hem & såg filmen jag lånade av Johanna. Den var mycket bra & väldigt söt..

Praktiken börjar imorgon, får väl se hur de ska gå. men praktik är jag inte taggad på alls men det blir nog bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0