the cure - friday i'm in love

Jag gjorde fett svårt prov idag i matte, tyvärr klarade jag det inte men ska iaf få göra om det.
& jag förstår inte alls hur du tänker men det är väl inte meningen heller, ingen av dom är något att hänga i julgranen..
Nu ska jag lägga mig & läsa "om jag kunde drömma" eller okej jag kommer lägga mig & sova i soffan till våra bästa år,
Jag tycker verkligen om såna här dagar då jag inte gör någonting alls nästan, bara kan sova. dock upp tidigt imorse för provet men det ska jag iaf få göra om så det blir nog bra det.

Nu sitter jag & ser mina andra avenyn avsnitt som jag inte har sett på flera veckor, men det blir nog bra det, känns lite jobbigt att se igen alla men det är något man måste se ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0