Wenmec - Om igen

Fick mig en kockrock idag, för vi kör ju som hell's kitchen i köket & mitt lag vann, trodde egentligen inte att någon skulle vinna utan att de skulle bli oavgjort. men tydligen inte så vi vann. Inte dåligt de heller.
Den andra gruppen hade 6 gäster för deras sällskap på 14 pers kom inte & medelade inte, väldigt surt.
& just nu har jag mögel ont i hela kroppen...

19.20
Kom till matte för en liten stund sen. Och självklart så är det hockey på tv. Hv71 - frölunda, Just nu står det 2 - 0 till Hv71.
Jag ska tydligen hålla på frölunda men bara för att matte vill de så ska jag hålla på Hv för dom leder & det blir nog jätte bra...
jag har så jätte tråkigt nu när jag sitter här, men det ska jag nog kunna ändra på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0