AC/DC - School Days

Jag vet inte alls vad jag tyckte om skoldagen idag.. bajs tråkigt kanske?.
Men jag hängde med magnus & sen fick jag min kram av krille & han lovade att jag skulle få fler innan det var slut också, AWESOME!. haha, samhälls var slut på 5 min satte oss ute i solen sen åkte vi med jonte upp till ica på berghem för dom skulle handla nått pojkarna, magnus köpte blåbärs bullar eller va det nu var åt oss allaihopa. hej tjocka!. sen bara hänga tills vi skulle ha projekt bajs & det var också slut på 5 min sen sitta på skolan till typ halv 4 för att ha nån jävla uppsamling efter praktiken & så BAJS tråkigt...
Iaf middag hos mormor dö gott var det iaf.. & alla tjatar att jag ska komma på vad jag vill ha i studentpresent. jag vill ha PENGAR! eller en dator men det kommer jag ju inte få så de spelar ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0