Beyonce - Fever

Jag hängde i obbola igår med johanna & elina, johanna skulle skjutsa hem per då kom hon & hämta mig sen for vi & hämta elina sen hem till johanna, där såg vi robinson. & så ont som jag hade ville jag bara halshugga mig, fick sån där värme dyna av johanna & lägga på. sen körde vi hem elina & albin, jag åkte med johanna hela vägen för att hon inte skulle behöva köra genom stan ensam ganska tråkigt då..
kommer hem & lägger mig i ullis & pappas säng & tycker synd om mig själv, får värme dyna & jätte kallt vatten av lillebror med 10 isbitar..
jag la mig & skulle sova till mordkomissionen & jag somna, somnade & vakna två gånger, var klarvaken där vid halv tre var inte alls kul, men somnade om & vaknar halv 8. Då gick jag ner, gick ut med hunden & läppte ut alla katter som skulle ut. Men ganska kul att även fast jag var ute med zera så väcker hon ändå upp pappa. smart hund då eller?..
har legat i soffan & sett på tv sen jag vakna, dom fråga vad jag gjorde vaken..
Feber är inge kul att ha, jag har ont överallt & tycker synd om mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0