Converge - Clean

Får sms mitt i natten va syster om att vi inte alls får ha fest hemma hos henne & att hon träffade matte som hade sagt att vi skulle ha fest hela veckan när vi bodde där. Jag låg bara & skratta när jag läste smset, & ha fest en hel vecka när vi går skola, jamen visst varför inte liksom? Jag ska nog helt klart tänka över det starkt tror jag..
Blev väckt 3 inatt av att matte ringde & sa att han var hemma & så. Jag vet inte alls vad vi prata om men det var ju en annan femma.. Jag tycker det är jätte hemskt att jag vet att jag pratat med honom men inte om vad & att jag inte alls har något minne av att jag hört telefonen ringa...
idag borde jag verkligen städa men jag gör det sen eller snart, det är bra ord det.. Jag skjuter alltid på saker jag ska göra speciellt när det gäller att städa, det är det värsta som finns blää på det. men jag måste högen på golvet blir inte mindre med dagarna om jag säger så. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0