Critical feat. Dj Static - Lets Get It On

Jag känner mig bara allmänt less på allt just nu. Skulle inte alls sitta fel att få komma tillbaka till skolan. Jag vet de låter helt sjukt att jag vill tillbaka men vadå, jag har varit på praktik i 5 veckor nu. Knappt haft någon kontakt med klassen.. Men nu är de bara två veckor kvar sen så är de slappt igen. skolan & shit. Sen säge vi hejdå till den också men det kommer bli as bra tror jag...
Prata med gubben om student vagn & sånt igår & det var fortfarande helt okej & sånt..
Ska få sälja biljetter till studentskivan också tack vare Renaz. As nice de å!..

Hålle tummarna imorgon babe! jag vet de innerst inne..

Imorgon blir de middag med Johanna, Matte & Per. ba nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0