Davelito - Lämna mig ifred

Jag är uttråkad.com! Jag har verkligen ingenting att göra & gå & sova är inte alls på tal om för jag kommer ändå bara vakna mitt inatten...
Vad har jag gjort ikväll? legat i soffan & ätit godis & chips. Hej tjockis!..
Pratat med maria & kommit på att det är sjukt vad dom är stööörda.. Sjukaste jag hört att sno pengarna bara för att dom låg där. snällt.. eller inte.
& ibland förstår jag mig inte alls på dig, går ju verkligen inte alls ihop bara ibland men det är inte ofta. Jag orkar inte.
& jag orkar inte rykten.. jag vill bara att allt ska vara över så att jag kanske ska kunna släppa allt & kunna gå vidare med mitt liv & inte leva med något jävla frågetecken i skallen & vara rädd för en massa..
Jag vill bara egentligen lita på dig & kunna släppa dig så vi kan leva som vi gjorde före det här kom på tal. Men förlåt jag kan inte göra det. De kommer ta ett bra tag innan jag ens kan komma på tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0