Eels - Saturday Morning

Jag sitter här & har äckligt ont i huvudet har haft det sen jag vakna där vid kvart över åtta. fattar ingenting,
Det är jätte jobbigt. Da vinci koden den var faktiskt riktigt bra men jag måste säga att jag blunda lite från & till, Det är en kille som är jätte blek & jätte hemsk. honom tyckte jag inte alls om...
Idag ska jag plugga & jag orkar verkligen inte göra det nu när jag har ont överallt.. Men jag hoppas verkligen att de går över..
Dags & tänka på vad man skriver fick jag höra.. Tydligen läser fler min blogg än vad jag trodde, men vad ska jag göra?. Men det får nog gå bra iaf...
Lillebrors tjej är här & kom ner igår när dom kom hem & kramades lite med honom, Sen presenterar han mig & säger "de här är min storasyster". Han är väldigt söt den där pojken, & flickan är mycket söt. fast jag såg henne bara där det var mörkt men ändå söt var hon..
Snart bara en vecka kvar tills min nästa tatuering, jag kommer hinna klättra på väggarna innan jag ska åka till hörnefors & hanna är bara elak säger att hon ska stå där & kolla på mig när jag ligger & har ont. ska sparka på henne för hon skulle stå vid mina fötter..
& matte kanske ska med om han kan ska trycka sönder hans hand då. Det kommer göra mögel ont skulle jag tro är ju så väldigt tunt där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0