Fronda - Andas

Nu god tv:n igen! jag blir så ledsen i ögat ju!. men ska ändå snart gå iväg på praktiken & prata lite med renaz & så.. Imorgon är de helg & då återstår bara en vecka!.. Matteprov imorgon får väl se hur det går med den saken..
Matte var här igår han gick & la sig & sov där vid halv 10 kanske, snarkade gott när jag kom & la mig igår men börja gnälla senare för jag prata i telefonen lite får han väl stå ut med?. Men upp vid 6 för han ville inte göra fika så jag fick göra de åt honom, & vi har även kommit fram till att elsa inte alls sover normalt. Vi stod & kollade på henne men hon var vaken men låg & vila. hon sover som pippi långstrump gör med fötterna på kudden..
Nej nu ska jag äta lite gröt till lunch & sen kanske packa ner allt & gå iväg till ängen..
4 dagar kvar tills jag ska tatuera mig. AAAAAAAAAAJ! vad ont det kommer göra..

Kommentarer
Postat av: mox

Haha jag ska också börja sova med fötterna på huvudkudden ;D

2009-05-15 @ 19:33:57
URL: http://mox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0