Green Day - Wake Me Up When September Ends

Fråga mig inte alls varför jag är vaken nu, ska vara i skolan elva för att käka, men mattes klocka ringde ju 6, sen så kunde jag inte alls somna om. nu är det bara jag som är vaken & sitter här, alla andra sover & jag försöker vara så tyst så för att inte väcka simon, antonia & kevin för det vill jag ju inte..
Jag beställde iaf en klänning igår hoppas jag bara får den snart jag vill ha den!.
Igår gjorde vi verkligen ingenting men det är bara underbart.
Mattes päron kommer typ hem nångång idag eller inatt eller hur det är, dom kommer att vara JÄTTE bruna! fusk!.. Syrran åker på tisdag också. PARTEY! (mattes idé inte min!)

21.10
Var på skolan idag & fick lunch mycket gott faktiskt. Nu har jag inge mer skola förre 9/6 känns sjukt!. rullade fram efter maten men smällar man får ta, sen gick vi ner på stan & bara hängde, Putte kom också vi hängde på dress man för nicke & magnus skulle ha kostym, mycket snyggt blev det iaf.
Nu måste jag bara få matte & köpa en det går ju inte annars. Sen max & träffa Pelle & janna & bara sitta där, Amanda kom också, mycket folk. Men jag har haft en bra dag på stan iaf..
Imorgon yran lillasyster spelar halv 2 måste ju fan se det!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0