Hilary Duff - Burned

som sagt solen var det igår & jag är en kokt kräfta nu ungefär & matte tycker det är jätte kul att retas med mig för att jag har bränt mig vid bröste.n Jag förstår inte att det alltid bara är där jag bränner mig.. men snyggt blir det ju iaf.. eller inte..
jag låg iaf ute i solen väldigt länge igår. Antonia kom förbi med kevin medan simon var & fixa mustangen.. Kevin skulle dricka vatten ut ett vanligt glas & jag tror han spotta ut mer än vad han fick i sig,
For på carsteds med matte för att tvätta bilen & han spruta med högtryckstvätten på mig så att jag blev en aning blöt men det får man väl ta?..
Matte låg och snarkade till X-men! vad är de för något sånt kan man inte göra :O.. & isac skickar iväg en massa fyllesms till mig det är en tradition det.
Blir väckt mitt i natten av simon som ringer & knackar på fönstret i mattes rum. tydlligen hade han inga nycklar & mustangen står här ute på gräset så fint så.. Hur snygg som helst ska nog ta ett kort så ni får se hur nice den är ;)..

Stan med Johanna idag men först få matte till intersport & hitta en jacka åt pojken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0