Jordan Sparks - tattoo


Nu är jag tatuerad & fin igen. Men det var ju då inte de skönaste jag gjort i mina dagar.
Fast den röda gjorde faktiskt ondast, jävla revben!.. Men mamma var med & var stöd & de gick som smort.
En halv timme sen var de klart. Men en sak är säkert jag ska nog aldrig göra om det. Iaf inte på magen.
(& undrar ni varför en är röd så är den för mina underbara vänner & familj.) En färd till hörnefors var ju inte alls dåligt.
Han var jätte trevlig & duktig så gå till corner creek tattoo i hörnefors. kan jag då tipsa om.

Kommentarer
Postat av: Sandra Åkerblom

Tatueringen blev ju jätte fin :) och vilken tur du har som slutar så tidigt, FUSK ;)

2009-05-22 @ 13:14:00
URL: http://sandraakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0