just lövly

jag gick in på praktiken idag halv elva för att renaz hade bett mig om de, han var inte ens där. jasim kom aldrig rebaz sa nu stänger vi nu går vi hem.. tackade vi för det & skrev en liten lapp om att de va stängt & vi öppnar igen imorgon. skönt med en halvtimmes jobb idag då..
om 5 timmar är jag i hörnefors kan det blir bättre eller? nog för att jag är en aning nervös men det ska nog gå bra det ändå.. Rebaz åker till spanien ikväll fusk, så nu träffar jag inte han nå mer..
Sista veckan på praktiken började iaf bra.

Dom gör om tvnätet hos oss nu, byter till com hem istället för canal digital. inga kanaler är där dom ska vara sjukt jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0