mögel

Grattis på födelsedagen Maria! & morfar
Fika hos morfar go fikat. älskar tååårta. Sen var jag så snäll att jag bjöd elsa på godis.
jag ska ta mig ikragen & se fast & fourius ikväll..
krya på dig vännen hoppas du mår bättre snart

Fläckis ska ha kattungar detta är inte alls bra!.. pappa kommer gå i taket & ja han vill ju verkligen inte ha fler katter, men emma sa att efter sommaren kommer vi bara ha kvar två katter men de får vi väl se hur det blir med den saken ändå.
RÅTTOR?! äckliga djur är vad det är! tabort en massa katter & skaffa råttor eller råtta eller vafan som helst, men jag tror ändå de slutar likadant som med hamstern!
DÅ VILL JAG OCKSÅ HA DJUR EN BÅTSMAN TACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0