Regina Spektor - The Call

Matte råkade väcka mamma igår när han ringde för han ringde hem & det sa hoppsan, mamma drog iaf på läpparna när hon kom på att det var matte & jag låg & skratta för jag visste att mamma sov. men tur blev hon inte arg så där hade han tur..
Jag vet väl inte alls om jag mår så jävla bra just nu, Men jag har iaf fått veta att det inte var du & det är vad jag ville höra. Men jag var rädd. Jag vill verkligen inte..
bajs på allt just nu,

JAG VILL HA MIN JOHANNA!
jag vill prata med dig! jag vill lätta mitt hjärta...
Jag sitter här & skriver men jag känner att jag skriver så ingen fattar?, jag orkar bara inte... Död åt allt.
Ge mig ett nytt liv eller vafan som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0