Rent - Out Tonight

Ängarna från halv 2 till typ 5 igår. Jag johanna & elina satt & chillade först & såg malins lag spela. Sen tog vi med oss elsa & skulle kolla när elinas bror spelade men då var det johannes som spela. Elsa sa att elina var dum de tyckte jag var lite kul, haha.
Träffade även mina bröder, Putte gick runt & sa att han var pappa för han styrde maddes barnvagn, sen när hon börja grina ebba så skrek han "mamma hur gör man?! hun grinar!". han hade inte alls koll på det där. Håkan var det mycket trevligt att träffa var så länge sen nu ju. träffade även Lars & det var väl så där 2 år sen sist skulle jag tro. Men bättre sent än aldrig, Mats tog min klubba som jag fick av mormor, elakt men ja bjöö..
Åkte hem med Johanna till obbola & hon säger att jag ska ta körkortet för hon vill åka & jag ska köra men hon ska ju inte vara less på köra än heller! haha hängde ibobbola ett tag sen for vi på maxi & köpte dooodis!..
Jag & johanna kom även på att vi är väldigt dåliga på hitta i Umeå vi visste inte vart café göteborg låg & vart lobbyn låg vi var tvugna att gå in på hitta.se för att ta reda på det.
SMART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0