Sam-E feat. Tommy Tee - Boom

Jag & matte låg & såg robinson igår sen skulle vi se fast & fourius fast det var bara jag som såg den & den var riktigt bra & han är ju så snygg!..
imorse där vid 7 vaknar man & matte får damp på adam som har telefonen där han inte ska ha den. trodde inte alls att han var allvarlig när han sa att han skulle gå & kasta ut den men tillbaka kom han med mobilen & slängde ut den på gården. Så där fick den ligga tills adam vaknade. Sen kvart över 9 har jag & matte legat ute i solen på baksidan hur varmt & skönt som helst, sen skulle pär kratta så han & helena kom ut också, där satt vi & hade de trevligt.
Fick höra att pär & helena åker iväg till turkiet snart fusk, jag kan vara handbagage! jag är så liten!

17.00
For med mamma & elsa till pappa & ullis en sväng för elsa ville träffa den stora hunden. vi hoppade lite studsmatta eller jag hoppade & elsa satt & stutsa.. Hon gick även omkring med zera även fast hon var lite rädd för henne..sen fick hon hålla i alla våra feta katter dom tyckte hon jätte mycket om, Sen var hon rädd för pappa det var en farlig farbror sa hon. haha inte visste jag att min pappa var så farlig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0