Slobberbone - Down Town Again

Nyss hem kommen från stan.
Johanna undra om jag skulle med & se när sara sjöng så självklart for jag ner & kollade på det. Det började bara spö regna mitt i allt också så där står man & blir jätte blöt, var ju jätte kul!...Sen kom även Per & hans kompis skulle spela också så då var vi kvar & såg honom.. Sen åkte vi till Elina & va där en stund sen kom vi på att vi skulle på stan & fika en mycket bra idé tyckte vi. Åkte ner på stan & gick på wayne's. Mycket trevligt. Lillebror kommer & smörar då vet man vad det gäller men söt är vad han är.. underbart att träffa honom även fast de bara var en snabbis så var det trevligt. älskar den pojken. & så ringer man till sin pojkvän för att se vad han ska göra ikväll & får till svar "vad vill du?" amen de känns ju as bra!.. Men sa att så där får han inte alls säga till mig inte snällt alls.
Men jag har iaf haft en väldigt trevlig kväll med Johanna, Elina & Per. Så tack för de & per som hade tänkt skjutsa mig till holmsund de fick han inte alls för jag skulle på mariehem! ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0