Svenska Akademin - Falsk matematik

JAG HAR KLARAT MATTE A!!!
Fan så skönt de känns. Yberbra ju.
Två prov gjordes idag & jag är så äckligt stolt över mig själv..
Nu sitter jag bara här & är dö trött, borde kanske sova men de orkar jag inte för klockan är inte alls mycket..
jag brukar vara ledig måndagar men på måndag så jobbar jag lunch de ville renaz, ja då kommer ju lärarna å så då kanske man ska se till & vara där. Men det ska nog gå bra det ändå. Dom här veckorna har gått väldigt fort. Även fast jag har varit lite less lite från & till så har jag haft väldigt roligt. Folket jag jobbar med är så sjukt snälla.
Jag hamnade i serveringen idag också, eller okej de fanns inte alls så mycket att göra så jag stod där medan renaz var & gjorde annat. Men det gick ju bara bra det.. Fick även sluta lite tidigare & imorgon ska jag till morfar & fika, hoppas han bjuder på fika annars blir jag ledsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0