Matchbox Twenty - Hang

Blev häng i ersmark för mig igår.. Matte somna & jag skulle hämta datorn så jag satt & prata med Antonia & Kevin, han är så söt. börja le när man prata med honom, Han satt & åt på en mus som tydligen var väldigt god, sen även så var han mycket duktig på att byta kanal på tv:n fingerfärdig är vad han är. Han har fått jätte mycket hår på huvudet nu sen sist jag såg honom.
Jag & Matte såg the uninvited. den var väl ändå helt okej även fast jag typ inte fattade så mycket var ganska förvirrad där ett tag.. Men den var inte alls så läskig som jag trodde att den skulle vara på de man sätt på reklamen om den. Men jag hoppade till där några gånger iaf måste jag ju erkänna..

Jag ska snart gå iväg & jobba min sista dag på praktiken & de känns väl ändå ganska bra. På måndag är jag tillbaka i skolan men vet itne alls om vi har några lektioner före vi ska ah feedback om projekt & sånt. ingen aning men det ska nog gå bra det ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0