Aaron Hall - Don't Be Afraid

Här ligger jag & ser Saw 6.. Ingen av dom här filmerna är speciellt mysiga.
Jga förstår inte att jag lägger mig & ser den mitt inatten ensam också.. Men de är tur att jag har Johan på msn som jag pratar med. Annars tror jag inte alls att jag skulle fixa det hära.. jag är så sjukt lätt skrämd att det inte är sant..

Jag & Johan vi pratar om allt möjligt här nu, han är allt bra kul min vän. Jag är mycket tacksam att jag lärt känna honom för jag fick mig en vän för livet i honom hoppas jag iaf!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Här föds det barn överallt. vi måste hjälpa din mamma att befolka mariehem ;)

2009-11-30 @ 07:20:20
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0