Abba - Ring Ring

Jag har suttit & kollat i guldfynd katalogen vi fick hem idag. Jag hittade en ring jag verkligen ville ha, hur awesome som helst.
Jag gör även halkbanan på torsdag & jag vill fortfarande inte göra den & de spelar ingen roll hur många gånger ni säger att den är skit kul. Jag vill inte göra den!..
Jag har även kommit på att jag ska söka till paradise hotel om de kommer en ny säsong, jag skulle lätt vinna? eller tror inte ni de?.För jag tror jag skulle passa as bra där, jag är ju en som manipulerar & ljuger & ja sticker kniven i ryggen på folk.. haha det programmet är ju bara sjukt..

Nu ska jag tydligen få tillbaka min film också, men jag får gå upp & hämta den, ska fan tvinga krille att komma ner & hämta spelet isf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0