Aceyalone - The Grand Father Clock

Hannas farfar är helt klart den roligaste människan jag vet!
Jag skrattar alltid lika mycket varje gång hanna berättar vad den karln har hittat på för tokigheter.. Mamma skrattar också, det bästa var igår när han kom in till Hanna klockan 7 på morgonen & bara stod & log för han hade fått nya löständer! HAHA så jävla klockrent! Bästa var ju att han kom in klockan 7 på morgonen för att visa sina nya tänder.. hanna jag ÄLSKAR din farfar. Han är så rakarns rolig att de inte är sant.. Men han & jag är ju bästa vänner så det kan inte bli bättre.

Sen idag tyckte jag hanna skulle säga till Peter på pizzerian att vi älskar honom,. Men hon vågade inte för sitt lilla plåster i ansiktet.. Men när hon tagit bort det ska vi säga att vi älskar honom & han kommer falla på engång för vi är så jävla snygga!.. Nu satsar vi på det hära Hanna..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Han är inte riktigt klok men tur vi gillar honom ändå! =)



haha, jamen lätt att vi ska! 5dagar kvar med det här förbannade plåstret sen ska vi äta pizza :D

2009-11-11 @ 09:11:11
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0