Aqua Timez - Present

Jag har aldrig varit så här trött imitt liv som jag varit idag vakna vid 7 av elsa sen kunde jag inte somna om. Jag förstår inte varför jag inte kan göra det.. Men väl på det där jävla mötet så får jag mig ett gott skratt.. En kille som satt brevid mig hade tatuerat in en apa som åker skateboard på ovan sidan av armen vid handen. Det såg jätte kul ut..

Jag har även köpt klart alla mina julklappar nu men nu känner jag mig fattig. Men det är väl sånt som händer vid jul?.. Varför ska de vara så dyrt för allting..

Jag & mamma sitter & hänger framför idol eller just nu är det ju då nyheter.. mamma hatar idol men bara för att jag vill se det offrar hon sig för laget liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0