Bellas lullaby

Igår var jag, Johanna & Elina på bio & såg new moon.
Jag åkte från början ner till Holmsund för att jag skulle  hjälpa Pether med att plugga till hemkunskapsprov & jag hoppas att jag kunde hjälpa honom lite iaf..

Johanna kom & hämta mig när vi skulle till stan & när jag har tagit körkortet så ska jag köra henne vart hon vill för de är jag skyldig henne för jag har fått åka med henne så många gånger. Så nu är det min tur att ge tillbaka.. Men hon kör som en gud min vän helt klart!..


Åter till filmen, Jag grina lite här & där & jag skratta lite här & där. Men den är helt kart värd & se. Jag älskar verkligen böckerna & filmerna.. Jag tror seriöst det var en tjej på bion som satt bakom oss igår som fick en orgasm i en scen, det lät då som så. haha. Men jag skulle verkligen inte tacka nej till en vampyr & en varulv. Ingen som vill ställa upp på det?. Jag skulle vara dig evigt tacksam..

Nu ska jag sätta mig & plugga lite teori kanske.. det är ju ett måste nu för nu är allt bokat & så dära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0