Chess - Ett Möte På En Bro

Mötet idag, jag gillar inte alls att kliva upp före klockan 10.. Jag funkar inte som person då.
Jag förstår verkligen inte hur Johanna klarar av att ta sig upp där vid 5 när hon ska åka till skolan. Men som hon sa idag var "måste man så måste man". Det är ju så, men sjukt jobbigt..
Men satt & kollade på nå papper idag med egenskaper kanske inte så kul..

Jag hade någonting jag skulle skriva men nu kommer jag inte alls ihåg det..
Men en sak är säkert förstör Eddie takiads curky sue ikväll ska jag banne mig se till att han får en påle uppkörd i rumpan!. Han ska ut ikväll jag säger då bara de..

Jag vill baka men är de värt de? tårta som en gris på söndag..

Kommentarer
Postat av: Hanna

pff, vad vet du om det? :O

jag har ju sparkonton utan dess like ;)

2009-11-13 @ 15:29:13
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0