Darling Violetta - Awesome

Jag ska göra lilla uppkörningen imorgon! GAAAAAAAAAAAH!
Jag är så sjukt nervös!

Sen är de riskettan på kvällen & på onsdag gör jag halkbanan..
När jag kom hem från körningen idag så mådde jag fan inte 100.
Ont i huvudet, ont inacken & mådde bara bajs, jag la mig & sov & skulle ha en riskudde
det har gjort sina under.. nu gör de mest ont i huvudet..
Men riskettan sitta tre timmar Hej jag kommer somna?
Men jag är sjukt nervös..
Jag kanske har körkortet till Ullis födelsedag, vad tror du om de?
Jag ser verkligen framemot det här nu. Men somsagt jag är nervös & tackar fan för att alla tror på mig!

Nu har ni fått veta vad som händer i mitt liv. resten får ni inte veta.. Ni lär få mass sms av mig när jag väl tagit kortet!

Kommentarer
Postat av: Ida

Har du bokat uppkörning och det? :)

2009-11-05 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0