Lars Demian - Dagen Efter Igår

Min går kväll började hos Elina med Johanna, Anneli, Elina & Ros. En massa skratt & prat & hur mycket kul som helst..
Vi tog oss en promenad till Ålidhems centrum, in på krogenkrogen. Min storebror håkan gav mig dissen igår. Men jag fick hänga med min bror Pelle & träffa hans kompis basse också. Jag hade verkligen jätte kul...
Men frågan är ju vad fan vill ni mig?! Ni behöver fan inte sitta & stirra på mig för att raportera till honom. Jag tror fan inte att de är någonting han vill.. Men fyfan vad less jag blev igår, ni förstörde verkligen väldigt mycket av min kväll för mig igår.. Plus att vadå du skulle hålla koll på mig?! vafan har du med mitt liv att göra?!  Du är hans vän låt mig vara då?, du känner mig inte & har träffat mig max två gånger i ditt liv. Inge mer..NI VET HUR DET BLEV & JAG GJODE INGENTING!.. Kan ni snälla lämna mig ifred & låta mig leva mitt eget liv?..

Och att du kom & bad om ursäkt var något som jag inte alls ville höra, vi var inte tsm när ni gjorde de ni gjorde & jag vet att du inte ville vara dum.. Men ursäkten behövde jag inte alls. Jag tappade allt fotfäste efter det..
Men mina vänner är guld värda, jag älskar er allihopa!
Jag fick min björnkram av Johan igår innan jag skulle hem, den var efter längtad..
Pelle att du verkligen kom till krogenkrogen efter många tjat & för att träffa mig så är jag mycket glad för de!
 Tack för en bra kväll!
& idag så mår jag inte som någon jävla prinsessa iaf. Men jag mår bra iaf!


Kommentarer
Postat av: Hanna

I will!

2009-11-02 @ 05:10:18
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0