Garth Brooks - The Fever

Febern är nere nu men hostan är kvar & ont i halsen har jag & REVBENEN!..
Men jag är sjukt trött i kroppen så helt hundra är jag inte än.. Jag har nog aldrig sovit så här mycket som jag gjort i veckan sinnes sjukt vad jag sovit.. De är tur att Johanna känner mig så väl att hon vet att när jag inte svarar på sms eller nått så antar hon att jag sover & hon har alltid rätt också..
Men jag satsar på att må bra så snart som möjligt..
& jag prata med lillebror idag vi kom fram till en massa bra saker men det gör vi alltid när vi pratar för vi är ju som sagt bäst.

Så ikväll har jag & mamma sett körslaget & dansbandskampen mamma har flippat & hon hatar att jag gör de men när hon gör det är de OKEJ!
Men en av killarna i ett av banden han var ju sinnessjukt söt också! glimten i ögat så dära.. Kanske ska börja lyssna på Zekes om dom vinner då? haha Jag & dansband? Njaa ingen bra kombination tror jag! haha


Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej. jag och erik kör lätt, vi köper samma sak till alla :P

2009-11-08 @ 01:32:15
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0