Jason Derulo - Whatcha Say

Att bli väckt av elektriker är inte min grej!.. Jag gillar de inte alls.
Efter mitt möte med Jonas idag åkte jag till ersboda för att hänga med Magnus & Gabbe.. Jag förstår inte hur Gabbe orkar, jag & magnus var slut medans gabbe bara fortsatte!.. han skulle hoppa på oss han skulle leka med bilar vi gjorde allt för att få sova! men de funkade fan inte.. Vi började se tomtar & troll men de gick inte heller för Gabbe SKULLE VERKLIGEN INTE SE DEN! det var Herbie som gällde för honom..
Men Gabbe tycker om att göra illa sin morbror jag dog av skratt till slut..
Jag tycker om att hänga på ersboda hos dom.Sen är de ju ett plus att dom har världens sötaste hundar, en hoppar på mig & den andra hon ligger i mitt knä.. Jag älskar cassie! & hon älskar mig lika mycket för jag är så jävla bra!.. Jag låg & sov i magnus säng när han satt & åt då kom cassie & la sig under sängen så de blev varmt & skönt...
Gabbe blev lite små ledsen när jag skulle åka för han hade ju gjort sig fin för att jag skulle komma & han älskar mig också!..

Jag & Hanna gick iväg på ica, Hanna skulle ha glass & jag kebab.. Hunken jobba inte HELVETE också!. Men gott var de & jag var tvungen att gå & hämta Hanna idag jävla lat hon är alltså!


Kommentarer
Postat av: Hanna

En sak ska du ha jävligt klart för dig,

jag är inte lat, jag är bekväm!

2009-11-13 @ 10:29:03
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: H

Ingen aning om vart låten kommer ifrån :S

2009-11-14 @ 10:10:59
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0