Lady gaga - Bad romance

Kvällen den var bra, vi började hemma hos Elina.
Jag är glad att jag har så underbara människor som gör mig glad runt omkring mig.
Vi tog en promenad till Krogen Krogen & jag älskar min vän Johan som fixade in mig gratis!
& min underbart fina drink jag fick med ett litet hjärta på..
Vad ska man säga om folket? jag förstår inte att folk tycker de är så kul att putta omkring andra på dansgolvet, jag förstår det inte. Ingen av oss tyckte det var speciellt kul, vi blev bara arga.. Sen kom de ju en ful fitta också. GUD vad jag hatar människan!..
När jag & Johanna går från krogen så ja det var jobbigt skorna bråka med mig jag gled somfan i mina skor.. Johanna vägra köra mig till sjukan om jag skulle ramla så jag höll mig fast i Johanna. Så Tack för det!
Men jag fick ju ett samtal om att jag skulle bli hämtad & ja, det blev ju inte alls bra. Skrattade iaf ganska gott åt dig idag. Du är faktiskt ganska söt om jag får säga det själv.

Firat lillasyster som fyller 3 år imorgon, med en massa kalas & en massa gooo fika!.. Elsa bjöd in Johanna så hon kom hit & fikade & umgicks med oss idag. Det var mycket trevligt. Tack för idag Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0