Melody Club - Fever Fever

Denna natt har inte varit rolig alls.. Jag sov med riskudden & skönt var det.. Vakna väl vid halv 3 då mådde jag inte bra. Febern låg på 39 grader.. Sen tog jag två alvedon & när jag vakna imorse var den bara på 38. Men huvudet var piggt med inte kroppen.. For & körde, det gick väl så där. kom hem & höll på dö av värmeslag.. Ska snart iväg på riskettan & sitta där i några timmar det ska nog gå bra det också. Bara jag kan hålla huvudet uppe.. Men jag vet hur jag blir när jag ska sitta länge jag håller på att somna..
Halkbanan imorgon, jag är inte alls taggad..

Nu fryser jag igen, antingen är febern påväg tillbaka...
Satt & prata med min faster för en liten stund sen inte så ofta man hör av henne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0