taylor Swift - Love story

Halkbanan idag & det jag verkligen inte ville var att jag skulle vara den som skulle köra första biten dit men självklart!. Men det gick bra påvägen dit. Väl där var det väldigt kul att göra det, fast jag fick så jävla ont i huvudet av allt. men det var självklart värt det. Jag snurrade ett helt varm det var lite läskigt om jag får säga det själv..

Nu sitter jag i holmsund hos pappa hänger här i helgen. Emma berättade att hennes råttor hade dött, en hade tydligen ätit upp den andra :S, as äckligt, men hon har inte alls haft dom länge..
Min broder plé är här & hänger också, klart vi bråkas förstår inte varför ALLA mina bröder älskar att bråkas med mig..

Nej nu ska jag fördriva tiden med att kanske göra någon galen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0